„Wielkim kunsztem wykazuje się nauczyciel, który potrafi sprawić, że twórcze wyrażanie siebie i nabywanie wiedzy staje się źródłem radości” – Albert Einstein
Dyrekcja

Marta Kużelewska
Dyrektorka i Właścicielka Akademii Sztuk Dziecięcych
Z wykształcenia i zamiłowania humanistka i kulturoznawca, absolwentka UJ. Prywatnie matka Teosi, małej artystki, absolwentki ASD.
Moje hasło życiowe: "Ecce homo". Bo człowiek jest w centrum moich zainteresowań. Każdy człowiek jest inny i ma prawo do wyrażania siebie w sposób indywidualny. Chciałabym aby każde dziecko, które kończy ASD wierzyło w siebie i w swoje umiejętności będąc równocześnie wrażliwym na otaczający świat i ludzi.
Moim celem było stworzenie miejsca z wyjątkową atmosferą, w którym świetnie się czują i twórczo rozwijają dzieci, ich rodzice oraz cała kadra. Udało się! Akademia to miejsce, w którym doskonale dobrani nauczyciele i instruktorzy, realizują swoje pasje i marzenia oraz oddają się w pełni potrzebom dzieci, twórczo je stymulując i pobudzając wszystkimi zmysłami do dalszego rozwoju. Dzieci są szczęśliwe i beztroskie a ich rodzice często uczestniczą w projektach realizowanych przez przedszkole.
Mamy otwarte głowy i serca, realizujemy się dla dzieci, przez dzieci i z dziećmi.
Z wykształcenia i zamiłowania humanistka i kulturoznawca, absolwentka UJ. Prywatnie matka Teosi, małej artystki, absolwentki ASD.
Moje hasło życiowe: "Ecce homo". Bo człowiek jest w centrum moich zainteresowań. Każdy człowiek jest inny i ma prawo do wyrażania siebie w sposób indywidualny. Chciałabym aby każde dziecko, które kończy ASD wierzyło w siebie i w swoje umiejętności będąc równocześnie wrażliwym na otaczający świat i ludzi.
Moim celem było stworzenie miejsca z wyjątkową atmosferą, w którym świetnie się czują i twórczo rozwijają dzieci, ich rodzice oraz cała kadra. Udało się! Akademia to miejsce, w którym doskonale dobrani nauczyciele i instruktorzy, realizują swoje pasje i marzenia oraz oddają się w pełni potrzebom dzieci, twórczo je stymulując i pobudzając wszystkimi zmysłami do dalszego rozwoju. Dzieci są szczęśliwe i beztroskie a ich rodzice często uczestniczą w projektach realizowanych przez przedszkole.
Mamy otwarte głowy i serca, realizujemy się dla dzieci, przez dzieci i z dziećmi.

Agnieszka Peplińska
Dyrektor Przedszkola i instruktor zajęć teatralnych
Aktorka, reżyserka, dziennikarka, pedagog teatru, ale przede wszystkim miłośniczka spontaniczności, szaleństwa i dziecięcego entuzjazmu.
„W pracy z dziećmi cenie sobie prawdę, jaką dzieci mają w sobie i energię do działania jakiej im nigdy nie brakuje. Staram się być dla nich inspiracją, ale równie chętnie podczas zabaw teatralnych poddaję się ich sugestiom, podążając za dziećmi i ich spontaniczną twórczością. Praca w Akademii, jest dla mnie pracą idealną. Pozwala ona realizować wszystkie moje pasje i pomysły. Pozwala otaczać się dziećmi, które sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Pomysły i kreatywność ludzi/pasjonatów pracujących w ASD to spełnienie marzeń dla dyrektora.”
Aktorka, reżyserka, dziennikarka, pedagog teatru, ale przede wszystkim miłośniczka spontaniczności, szaleństwa i dziecięcego entuzjazmu.
„W pracy z dziećmi cenie sobie prawdę, jaką dzieci mają w sobie i energię do działania jakiej im nigdy nie brakuje. Staram się być dla nich inspiracją, ale równie chętnie podczas zabaw teatralnych poddaję się ich sugestiom, podążając za dziećmi i ich spontaniczną twórczością. Praca w Akademii, jest dla mnie pracą idealną. Pozwala ona realizować wszystkie moje pasje i pomysły. Pozwala otaczać się dziećmi, które sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Pomysły i kreatywność ludzi/pasjonatów pracujących w ASD to spełnienie marzeń dla dyrektora.”

Marlena Katarzyna Gerung
Dyrektor ds. pedagogicznych, nauczyciel
Z oświatą – jako nauczyciel, wykładowca, dyrektor - jestem związana od ponad 20 lat. W swojej pracy zawodowej staram się łączyć teorię z praktyką i wiedzę z doświadczeniem. Dlatego pracuję w Przedszkolu, gdzie jestem blisko dzieci i nauczycieli, a także w Uczelni Wyższej w Warszawie jako wykładowca, gdzie przygotowuję przyszłych nauczycieli i dyrektorów do pracy w placówkach oświatowych.
Jestem doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki oraz magistrem w zakresie edukacji początkowej i wychowania przedszkolnego. Ukończyłam także studia o specjalności „Organizacja i Zarządzanie Oświatą”.
W Przedszkolu „Akademia Sztuk Dziecięcych”:
1. jako pełniąca funkcję kierowniczą – Dyrektora ds. pedagogicznych/Wicedyrektora – zajmuję się przede wszystkim sprawowaniem nadzoru pedagogicznego, w tym ponoszę odpowiedzialność za:
- dydaktyczno-wychowawczy i opiekuńczy poziom przedszkola;
- podnoszenie jakości pracy placówki poprzez inicjowanie nowych rozwiązań, doskonalenie standardów, tworzenie, aktualizowanie i wprowadzanie dokumentacji: programy, regulaminy, procedury;
- zapewnienie funkcjonowania przedszkola zgodnie z przepisami prawa oświatowego i wdrażanie obowiązujących ustaw i rozporządzeń do działalności placówki;
- koordynowanie pracy nauczycieli i wspomaganie ich w realizacji zadań.
2. jako Nauczyciel prowadzę zajęcia społeczno-kulturowe „Mały Europejczyk” w najstarszej grupie przedszkolnej, wykorzystując różnorodne metody, formy i zabawy, które dotyczą tematyki związanej z poszerzaniem wiedzy dzieci o Polsce, Europie, Unii Europejskiej i krajach członkowskich. Zajęcia poruszają także inne kwestie, takie jak między innymi ekologia, środowisko naturalne, promocja zdrowego stylu życia, piękno kontynentu europejskiego. W tę „podróż” po Europie zabiera dzieci razem ze mną Syriusz – maskotka unijna, który staje się przyjacielem dzieci, pisząc do nich listy i towarzysząc im podczas wszystkich zajęć.
Po długoletniej pracy i wielu doświadczeniach pedagogicznych, uważam, że najistotniejsze w zawodzie nauczyciela są: pasja, indywidualne podejście do wychowanków, troska o ich zdrowie, bezpieczeństwo, potrzeby, otwarte partnerstwo edukacyjne we współpracy z rodzicami, a także ciągła motywacja i pragnienie ulepszania własnego warsztatu pracy na rzecz dobra, rozwoju i osiągnięć każdego dziecka. Z tego powodu w placówce dbam o szeroko rozumiane doradztwo i doskonalenie zawodowe nauczycieli, zwłaszcza poprzez: ukierunkowanie ich działań zgodnie z zainteresowaniami, potencjałem oraz potrzebami i możliwościami dzieci; nadzorowanie awansu zawodowego; dokonywanie oceny ich pracy; organizację i koordynację szkoleń, warsztatów, kursów; podnoszenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych.
Z oświatą – jako nauczyciel, wykładowca, dyrektor - jestem związana od ponad 20 lat. W swojej pracy zawodowej staram się łączyć teorię z praktyką i wiedzę z doświadczeniem. Dlatego pracuję w Przedszkolu, gdzie jestem blisko dzieci i nauczycieli, a także w Uczelni Wyższej w Warszawie jako wykładowca, gdzie przygotowuję przyszłych nauczycieli i dyrektorów do pracy w placówkach oświatowych.
Jestem doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki oraz magistrem w zakresie edukacji początkowej i wychowania przedszkolnego. Ukończyłam także studia o specjalności „Organizacja i Zarządzanie Oświatą”.
W Przedszkolu „Akademia Sztuk Dziecięcych”:
1. jako pełniąca funkcję kierowniczą – Dyrektora ds. pedagogicznych/Wicedyrektora – zajmuję się przede wszystkim sprawowaniem nadzoru pedagogicznego, w tym ponoszę odpowiedzialność za:
- dydaktyczno-wychowawczy i opiekuńczy poziom przedszkola;
- podnoszenie jakości pracy placówki poprzez inicjowanie nowych rozwiązań, doskonalenie standardów, tworzenie, aktualizowanie i wprowadzanie dokumentacji: programy, regulaminy, procedury;
- zapewnienie funkcjonowania przedszkola zgodnie z przepisami prawa oświatowego i wdrażanie obowiązujących ustaw i rozporządzeń do działalności placówki;
- koordynowanie pracy nauczycieli i wspomaganie ich w realizacji zadań.
2. jako Nauczyciel prowadzę zajęcia społeczno-kulturowe „Mały Europejczyk” w najstarszej grupie przedszkolnej, wykorzystując różnorodne metody, formy i zabawy, które dotyczą tematyki związanej z poszerzaniem wiedzy dzieci o Polsce, Europie, Unii Europejskiej i krajach członkowskich. Zajęcia poruszają także inne kwestie, takie jak między innymi ekologia, środowisko naturalne, promocja zdrowego stylu życia, piękno kontynentu europejskiego. W tę „podróż” po Europie zabiera dzieci razem ze mną Syriusz – maskotka unijna, który staje się przyjacielem dzieci, pisząc do nich listy i towarzysząc im podczas wszystkich zajęć.
Po długoletniej pracy i wielu doświadczeniach pedagogicznych, uważam, że najistotniejsze w zawodzie nauczyciela są: pasja, indywidualne podejście do wychowanków, troska o ich zdrowie, bezpieczeństwo, potrzeby, otwarte partnerstwo edukacyjne we współpracy z rodzicami, a także ciągła motywacja i pragnienie ulepszania własnego warsztatu pracy na rzecz dobra, rozwoju i osiągnięć każdego dziecka. Z tego powodu w placówce dbam o szeroko rozumiane doradztwo i doskonalenie zawodowe nauczycieli, zwłaszcza poprzez: ukierunkowanie ich działań zgodnie z zainteresowaniami, potencjałem oraz potrzebami i możliwościami dzieci; nadzorowanie awansu zawodowego; dokonywanie oceny ich pracy; organizację i koordynację szkoleń, warsztatów, kursów; podnoszenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych.
Wychowawcy

Joanna Olszewska
Nauczyciel wychowawca oraz Psycholog
Pedagog, psycholog kliniczny, ukończyła również Podyplomowe Studia Poradnictwo i Pomoc Psychologiczno-Pedagogiczna.
„W tym roku w ASD mam przyjemność pracować z najmłodszą grupą przedszkolaków, co od zawsze było moim marzeniem. Praca z dziećmi daje mi dużo radości i satysfakcji. Największą z nich jest obserwowanie jak dzieci, każdego dnia w przedszkolu uczą się nowych rzeczy, nabywają nowe umiejętności, ośmielają się i zdobywają świat. Prywatnie jestem miłośniczką muzyki, dobrej książki oraz eksperymentów w kuchni.”
Pedagog, psycholog kliniczny, ukończyła również Podyplomowe Studia Poradnictwo i Pomoc Psychologiczno-Pedagogiczna.
„W tym roku w ASD mam przyjemność pracować z najmłodszą grupą przedszkolaków, co od zawsze było moim marzeniem. Praca z dziećmi daje mi dużo radości i satysfakcji. Największą z nich jest obserwowanie jak dzieci, każdego dnia w przedszkolu uczą się nowych rzeczy, nabywają nowe umiejętności, ośmielają się i zdobywają świat. Prywatnie jestem miłośniczką muzyki, dobrej książki oraz eksperymentów w kuchni.”

Justyna Lothammer
Nauczyciel wychowawca
Z wykształcenia pedagog specjalny oraz terapeuta pedagogiczny. Prywatnie zakochana w polskiej jesieni i deszczu, ćwicząca się w technice decoupage’u oraz tworzeniu aniołów z masy solnej, mocno początkująca krawcowa i motocyklistka oraz wiecznie mający poczucie niedosytu w poszukiwaniach doświadczeń, kreatywnych działań dla dzieci – nauczyciel.
„ASD jest miejscem, gdzie czuje, że jestem sobą a swoimi zainteresowaniami, pomysłami mogę się dzielić z innymi oraz uczyć się od innych. Artystyczny profil placówki jest mocno akcentowany w edukacji, co daje mi również możliwość dalszego rozwoju a każdy uśmiech, „przytulas” przedszkolaka i ciekawość w dziecięcych oczach są dla mnie motywacją do pracy.”
Z wykształcenia pedagog specjalny oraz terapeuta pedagogiczny. Prywatnie zakochana w polskiej jesieni i deszczu, ćwicząca się w technice decoupage’u oraz tworzeniu aniołów z masy solnej, mocno początkująca krawcowa i motocyklistka oraz wiecznie mający poczucie niedosytu w poszukiwaniach doświadczeń, kreatywnych działań dla dzieci – nauczyciel.
„ASD jest miejscem, gdzie czuje, że jestem sobą a swoimi zainteresowaniami, pomysłami mogę się dzielić z innymi oraz uczyć się od innych. Artystyczny profil placówki jest mocno akcentowany w edukacji, co daje mi również możliwość dalszego rozwoju a każdy uśmiech, „przytulas” przedszkolaka i ciekawość w dziecięcych oczach są dla mnie motywacją do pracy.”

Emilia Piotrowska - Żółtak
Nauczyciel wychowawca
Ukończyła Pedagogikę Specjalną z zakresu Resocjalizacji i Wychowania do Życia w Rodzinie a także studia podyplomowe o specjalizacji Pedagogika Przedszkolna i Pedagogika Wczesnoszkolna.
Na co dzień zawsze w dobrym humorze, pracowita, obowiązkowa, kreatywna i otwarta na to, co ciekawe i inspirujące. Z twórczym podejściem do tego, czego każdego dnia uczy się od dzieci. Miłośniczka gry na saksofonie i klarnecie. Zafascynowana światem muzyki orkiestrowej i alternatywnej.
„Dlaczego pracuję właśnie w Akademii Sztuk Dziecięcych?
Bo mimo różnych doświadczeń zawodowych najwięcej sensów i radości widzę w pracy dziećmi;
Bo Akademia to miejsce, gdzie można współtworzyć różne wizje i idee - czasem takie pod prąd, czasem takie z prądem płynące, a czasem zupełnie nie klasyfikowalne - a potem uczestniczyć we wcielaniu ich w życie;
Bo to miejsce, które przyciąga ludzi, dla których praca jest nie tylko pracą; ludzi, którym ciągle chce się szukać, eksperymentować, myśleć i rozwijać się;
Bo tu dorośli mogą być trochę dziećmi - mogą bawić się w pracy, ścigać się, chować, być raz królewną raz czarownicą a raz zwierzęciem, dziwić się, zadawać „niemądre" pytania, poszukiwać nie zawsze oczywistych odpowiedzi na nie do końca oczywiste pytania, głośno się śmiać, być prawdziwym.”
Ukończyła Pedagogikę Specjalną z zakresu Resocjalizacji i Wychowania do Życia w Rodzinie a także studia podyplomowe o specjalizacji Pedagogika Przedszkolna i Pedagogika Wczesnoszkolna.
Na co dzień zawsze w dobrym humorze, pracowita, obowiązkowa, kreatywna i otwarta na to, co ciekawe i inspirujące. Z twórczym podejściem do tego, czego każdego dnia uczy się od dzieci. Miłośniczka gry na saksofonie i klarnecie. Zafascynowana światem muzyki orkiestrowej i alternatywnej.
„Dlaczego pracuję właśnie w Akademii Sztuk Dziecięcych?
Bo mimo różnych doświadczeń zawodowych najwięcej sensów i radości widzę w pracy dziećmi;
Bo Akademia to miejsce, gdzie można współtworzyć różne wizje i idee - czasem takie pod prąd, czasem takie z prądem płynące, a czasem zupełnie nie klasyfikowalne - a potem uczestniczyć we wcielaniu ich w życie;
Bo to miejsce, które przyciąga ludzi, dla których praca jest nie tylko pracą; ludzi, którym ciągle chce się szukać, eksperymentować, myśleć i rozwijać się;
Bo tu dorośli mogą być trochę dziećmi - mogą bawić się w pracy, ścigać się, chować, być raz królewną raz czarownicą a raz zwierzęciem, dziwić się, zadawać „niemądre" pytania, poszukiwać nie zawsze oczywistych odpowiedzi na nie do końca oczywiste pytania, głośno się śmiać, być prawdziwym.”

Katarzyna Wilczyńska
Nauczyciel wychowawca
Absolwentka Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie.
„Praca w przedszkolu jest dla mnie równie niesamowitą przygodą jak dla naszych dzieci. Jednak bycie dużym dzieckiem oraz uwielbienie do bajek i bujna wyobraźnia pozwalają mi znaleźć wspólny język nawet z najmłodszmi. Największa satysfakcję, przynosi jednak obserwowanie ich codziennych postępów i osiągnięć.”
W wolnym czasie fanka rockowych koncertów, jazdy na rolkach oraz spontanicznych wypadów nad jezioro.
Absolwentka Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Warszawie.
„Praca w przedszkolu jest dla mnie równie niesamowitą przygodą jak dla naszych dzieci. Jednak bycie dużym dzieckiem oraz uwielbienie do bajek i bujna wyobraźnia pozwalają mi znaleźć wspólny język nawet z najmłodszmi. Największa satysfakcję, przynosi jednak obserwowanie ich codziennych postępów i osiągnięć.”
W wolnym czasie fanka rockowych koncertów, jazdy na rolkach oraz spontanicznych wypadów nad jezioro.

Magdalena Lisek
Asystent wychowawcy, nauczyciel terapeuta
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, terapeuta, surdopedagog, oligofrenopedagog.
„Cieszę się, ze mogę pracować w tak kreatywnym i ciepłym miejscu jakim jest ASD. Dzięki pracy z dziećmi, dorosły nigdy nie zapomina, jak piękny świat nas otacza i jakie wartości należy w sobie pielęgnować. Rozczula i urzeka mnie dziecięca wrażliwość, chęć poznawania świata całym sobą. Jestem wdzięczna, ze mogę być towarzyszem początku ich drogi, wspierać, być blisko, przytulać kiedy tego potrzebują, tańczyć, śpiewać i bawić się w najfajniejsze zabawy na świecie :)”
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, terapeuta, surdopedagog, oligofrenopedagog.
„Cieszę się, ze mogę pracować w tak kreatywnym i ciepłym miejscu jakim jest ASD. Dzięki pracy z dziećmi, dorosły nigdy nie zapomina, jak piękny świat nas otacza i jakie wartości należy w sobie pielęgnować. Rozczula i urzeka mnie dziecięca wrażliwość, chęć poznawania świata całym sobą. Jestem wdzięczna, ze mogę być towarzyszem początku ich drogi, wspierać, być blisko, przytulać kiedy tego potrzebują, tańczyć, śpiewać i bawić się w najfajniejsze zabawy na świecie :)”

Weronika Wojciechowska
Asystent wychowawcy, nauczyciel anglojęzyczny
W języku angielskim zakochałam się podczas rocznego pobytu w Anglii, gdzie pracowałam z dziećmi w wieku przedszkolnym. Od powrotu do Polski kontynuuję moją przygodę z najmłodszymi, mówiąc do nich i bawiąc się z nimi po angielsku. Jestem entuzjastką dziecięcej spontaniczności i radości. Z radością obserwuję, jak każdego dnia stają się bardziej świadome siebie i świata. To wspaniałe móc towarzyszyć im i wspierać w codziennych przygodach przedszkolnych.
Czas wolny spędzam na podróżowaniu i czytaniu literatury faktu.
W języku angielskim zakochałam się podczas rocznego pobytu w Anglii, gdzie pracowałam z dziećmi w wieku przedszkolnym. Od powrotu do Polski kontynuuję moją przygodę z najmłodszymi, mówiąc do nich i bawiąc się z nimi po angielsku. Jestem entuzjastką dziecięcej spontaniczności i radości. Z radością obserwuję, jak każdego dnia stają się bardziej świadome siebie i świata. To wspaniałe móc towarzyszyć im i wspierać w codziennych przygodach przedszkolnych.
Czas wolny spędzam na podróżowaniu i czytaniu literatury faktu.

Magdalena Chomka-Kowalkowska
Nauczyciel wychowawca
Absolwentka Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacją psychoprofilaktyka społeczna na Uniwersytecie Rzeszowskim, Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Resocjalizacji ze specjalizacją pedagogika kryminologiczna w Pedagogium Wyższej Szkole Społecznej w Warszawie.
„W Akademii cenię kreatywność, stawiam na wszechstronny rozwój, realizuje niebanalne pomysły plastyczne, lubię szczerość i zawsze dążę do celu w realizacji podjętych projektów.”
Prywatnie fanka psów, kocha rowery górskie - swoim ulubionym w pogodne dni przemierza setki kilometrów. W czasie wolnym uwielbia spacery, dobry kryminał i bieganie. Wyznaje zasadę: „Nigdy w życiu nie jest tak źle, żeby nie można było sobie pozwolić na odrobinę uśmiechu.”
Absolwentka Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacją psychoprofilaktyka społeczna na Uniwersytecie Rzeszowskim, Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Resocjalizacji ze specjalizacją pedagogika kryminologiczna w Pedagogium Wyższej Szkole Społecznej w Warszawie.
„W Akademii cenię kreatywność, stawiam na wszechstronny rozwój, realizuje niebanalne pomysły plastyczne, lubię szczerość i zawsze dążę do celu w realizacji podjętych projektów.”
Prywatnie fanka psów, kocha rowery górskie - swoim ulubionym w pogodne dni przemierza setki kilometrów. W czasie wolnym uwielbia spacery, dobry kryminał i bieganie. Wyznaje zasadę: „Nigdy w życiu nie jest tak źle, żeby nie można było sobie pozwolić na odrobinę uśmiechu.”

Aleksandra Mańkowska
Asystent wychowawcy, nauczyciel anglojęzyczny
Absolwentka Lotniczej Akademii Wojskowej.
Doświadczenie w pracy z dzieckiem zdobyła podczas pobytu w Stanach Zjednoczonych jako Au Pair, przy okazji odkrywając najdalsze zakątki tego kraju, jego kultury i obyczajowości. Od powrotu do Polski pracuje jako lektor języka angielskiego.
„Praca z dziećmi połączona z językiem angielskim daje mi ogromną przyjemność i satysfakcję. Prywatnie interesuję się rozwojem osobistym, duchowym oraz jogą. Uwielbiam podróże.”
Absolwentka Lotniczej Akademii Wojskowej.
Doświadczenie w pracy z dzieckiem zdobyła podczas pobytu w Stanach Zjednoczonych jako Au Pair, przy okazji odkrywając najdalsze zakątki tego kraju, jego kultury i obyczajowości. Od powrotu do Polski pracuje jako lektor języka angielskiego.
„Praca z dziećmi połączona z językiem angielskim daje mi ogromną przyjemność i satysfakcję. Prywatnie interesuję się rozwojem osobistym, duchowym oraz jogą. Uwielbiam podróże.”

Katarzyna Romel
Nauczyciel wychowawca
Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych, gdzie ukończyła studia pedagogiczne o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na specjalności Pedagogika korekcyjna.
"Praca z dziećmi sprawia mi wiele satysfakcji oraz radości. Moim celem jest zapewnienie każdemu dziecku poczucia bezpieczeństwa i komfortu, a także stworzenie możliwości do nauki oraz swobodnej zabawy. W pracy stawiam na indywidualne podejście do dziecka, uwzględniając jego możliwości, potrzeby, a także zainteresowania. W wolnych chwilach uwielbiam słuchać muzyki, chodzić na koncerty oraz czytać książki."
Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Społecznych, gdzie ukończyła studia pedagogiczne o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na specjalności Pedagogika korekcyjna.
"Praca z dziećmi sprawia mi wiele satysfakcji oraz radości. Moim celem jest zapewnienie każdemu dziecku poczucia bezpieczeństwa i komfortu, a także stworzenie możliwości do nauki oraz swobodnej zabawy. W pracy stawiam na indywidualne podejście do dziecka, uwzględniając jego możliwości, potrzeby, a także zainteresowania. W wolnych chwilach uwielbiam słuchać muzyki, chodzić na koncerty oraz czytać książki."
Prowadzący zajęcia

Katarzyna Gruszczyńska
Koordynator projektów plastycznych
Z wykształcenia i z zamiłowania techniczka fotografii, kulturoznawczyni, nauczycielka.
„Z ASD jestem związana już od roku 2012 - najpierw jako mama, później jako nauczycielka. Zwykle kolejność bywa odwrotna, jednak nasza kadra świetnie pływa pod prąd. A dzieciakom mocno dmuchamy w żagle!”
Z wykształcenia i z zamiłowania techniczka fotografii, kulturoznawczyni, nauczycielka.
„Z ASD jestem związana już od roku 2012 - najpierw jako mama, później jako nauczycielka. Zwykle kolejność bywa odwrotna, jednak nasza kadra świetnie pływa pod prąd. A dzieciakom mocno dmuchamy w żagle!”

Maciej Jankowski
Koordynator projektów tanecznych
Zawsze miałem problem żeby opisać się w kilku zdaniach. Może to dlatego, że jestem człowiekiem o licznych pasjach – fotografuję, biegam, podróżuję, lubię kino, interesuję się marketingiem (w końcu dyplom Szkoły Głównej Handlowej zobowiązuje) ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje taniec. Zaczynałem jako przedszkolak w ZPiT „Warmia” w Olsztynie, skąd pochodzę. W czasach licealnych do tańca ludowego dołożyłem jeszcze towarzyski i próbowałem swoich sił w rywalizacji turniejowej w obu tych gatunkach. Po przyjeździe na studia do Warszawy, rozpocząłem moją przygodę z ZPiT UW „Warszawianka”, która potrwała 11 lat, ukończyłem Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki a także świętowałem największe sukcesy w tańcach polskich w formie towarzyskiej – zdobyłem między innymi tytuł Mistrza Polski. Od 10 lat prowadzę firmę, Studio Edukacji Tanecznej „InterDance” i zajmuję się nauką tańca dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadziłem liczne kursy dla nauczycieli, miałem zaszczyt oceniać przeglądy grup tanecznych a także przygotowywać pary turniejowe w tańcach polskich w formie towarzyskiej, które wielokrotnie zdobywały najwyższe lokaty w Mistrzostwach Polski.
Dziś mam 32 lata z czego 26 spędziłem jako tancerz a 11 jako instruktor i mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że kocham to co robię.
Zawsze miałem problem żeby opisać się w kilku zdaniach. Może to dlatego, że jestem człowiekiem o licznych pasjach – fotografuję, biegam, podróżuję, lubię kino, interesuję się marketingiem (w końcu dyplom Szkoły Głównej Handlowej zobowiązuje) ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje taniec. Zaczynałem jako przedszkolak w ZPiT „Warmia” w Olsztynie, skąd pochodzę. W czasach licealnych do tańca ludowego dołożyłem jeszcze towarzyski i próbowałem swoich sił w rywalizacji turniejowej w obu tych gatunkach. Po przyjeździe na studia do Warszawy, rozpocząłem moją przygodę z ZPiT UW „Warszawianka”, która potrwała 11 lat, ukończyłem Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki a także świętowałem największe sukcesy w tańcach polskich w formie towarzyskiej – zdobyłem między innymi tytuł Mistrza Polski. Od 10 lat prowadzę firmę, Studio Edukacji Tanecznej „InterDance” i zajmuję się nauką tańca dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadziłem liczne kursy dla nauczycieli, miałem zaszczyt oceniać przeglądy grup tanecznych a także przygotowywać pary turniejowe w tańcach polskich w formie towarzyskiej, które wielokrotnie zdobywały najwyższe lokaty w Mistrzostwach Polski.
Dziś mam 32 lata z czego 26 spędziłem jako tancerz a 11 jako instruktor i mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że kocham to co robię.

Artur Zozula
Koordynator projektów sportowych
Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej.
Zaraz po obronie pracy magisterskiej w 2000 r. rozpoczął pracę w zawodzie. Od samego początku pracował z dziećmi i młodzieżą, próbując zarazić ich własną pasją do sportu i rekreacji. Jego pierwszym miejscem pracy było gimnazjum, w którym przez 12 lat prowadził zajęcia wychowania fizycznego. Przez ten długi okres uczył W-F’u zarówno chłopców jak i dziewczęta. Jego aktywność jako nauczyciela nie ograniczała się jednak tylko do obowiązkowych lekcji. Spotykał się z młodzieżą na zajęciach pozalekcyjnych, przygotowując ich do różnego rodzaju zawodów i meczy (głównie siatkarskich).
Szczególne cechy osobowości Artura takie jak: otwartość, aktywność, kreatywność oraz potrzeba ciągłego kontaktu ze sportem spowodowały, że jego aktywność zawodowa nie ograniczała się jedynie do pracy z młodzieżą gimnazjalną. Właściwie od samego początku prowadził on również zajęcia sportowe w przedszkolach. Dzięki nim okazało się, że Artur ma doskonały kontakt nie tylko z młodzieżą, ale także małymi dziećmi, dla których stał się ulubionym „wujkiem”. Maluchy, często nawet niespełna trzyletnie, z ogromną radością uczestniczyły i uczestniczą w prowadzonych przez niego zajęciach ruchowych, treningach piłki nożnej, tenisa, sztuk walki oraz lekcjach nauki i doskonalenia pływania. O sportowych pasjach Artura świadczą również posiadane przez niego dodatkowe uprawnienia takie jak: trener II klasy kulturystyki, instruktor narciarstwa zjazdowego, instruktor pływania oraz ratownik WOPR. Aby móc je wykorzystywać w całorocznej pracy z dziećmi i młodzieżą, Artur zdobył uprawnienia kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz wychowawcy kolonijnego. Prywatnie największą sportową pasją, może nawet miłością Artura jest narciarstwo. Uwielbia szaleć na stoku oraz dzielić się swoimi umiejętnościami z innymi, szczególnie z dziećmi.
Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej.
Zaraz po obronie pracy magisterskiej w 2000 r. rozpoczął pracę w zawodzie. Od samego początku pracował z dziećmi i młodzieżą, próbując zarazić ich własną pasją do sportu i rekreacji. Jego pierwszym miejscem pracy było gimnazjum, w którym przez 12 lat prowadził zajęcia wychowania fizycznego. Przez ten długi okres uczył W-F’u zarówno chłopców jak i dziewczęta. Jego aktywność jako nauczyciela nie ograniczała się jednak tylko do obowiązkowych lekcji. Spotykał się z młodzieżą na zajęciach pozalekcyjnych, przygotowując ich do różnego rodzaju zawodów i meczy (głównie siatkarskich).
Szczególne cechy osobowości Artura takie jak: otwartość, aktywność, kreatywność oraz potrzeba ciągłego kontaktu ze sportem spowodowały, że jego aktywność zawodowa nie ograniczała się jedynie do pracy z młodzieżą gimnazjalną. Właściwie od samego początku prowadził on również zajęcia sportowe w przedszkolach. Dzięki nim okazało się, że Artur ma doskonały kontakt nie tylko z młodzieżą, ale także małymi dziećmi, dla których stał się ulubionym „wujkiem”. Maluchy, często nawet niespełna trzyletnie, z ogromną radością uczestniczyły i uczestniczą w prowadzonych przez niego zajęciach ruchowych, treningach piłki nożnej, tenisa, sztuk walki oraz lekcjach nauki i doskonalenia pływania. O sportowych pasjach Artura świadczą również posiadane przez niego dodatkowe uprawnienia takie jak: trener II klasy kulturystyki, instruktor narciarstwa zjazdowego, instruktor pływania oraz ratownik WOPR. Aby móc je wykorzystywać w całorocznej pracy z dziećmi i młodzieżą, Artur zdobył uprawnienia kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży oraz wychowawcy kolonijnego. Prywatnie największą sportową pasją, może nawet miłością Artura jest narciarstwo. Uwielbia szaleć na stoku oraz dzielić się swoimi umiejętnościami z innymi, szczególnie z dziećmi.

Kamil Mierzwiński
Koordynator projektów sportowych
Sport towarzyszył mu od zawsze. W wieku 8 lat zaczął uczęszczać na treningi z piłki nożnej. Okazało się, że ma talent, zaczęło interesować się nim wielu headhunterów. W wieku 14 lat wyprowadził się z domu, by móc rozwijać swoje umiejętności piłkarskie oraz szkolić się u najlepszych.
Po ukończeniu szkoły wybrał się na studia prawnicze, gdzie zapowiadał się bardzo dobrze. Piłka nożna jednak zawsze była jego największą pasją i postanowił przerwać studia. Wiele lat treningów, poświęceń oraz wytrwałości zaowocowało dostaniem się do pierwszoligowej Wisły Płock, w której występował w latach 2006-2009. Niestety poważna kontuzja na wiele miesięcy wyłączyła Kamila z gry.
Z natury uparty i dążący do celu nie załamał się. Po półrocznym okresie rekonwalescencji i rehabilitacji zdecydował się przyjechać do Warszawy na testy do GKP Targówek. Z tą drużyną związał się na wiele lat, reprezentował jej barwy w latach 2009-2015 odnosząc wiele sukcesów. Pełnił również ważną rolę kapitana drużyny, co nauczyło go jeszcze większej mobilizacji, odpowiedzialności i umiejętności motywowania.
Kamil nadal jest czynnym zawodnikiem, od początku 2015 roku reprezentuje barwy Huraganu Wołomin.
Lata gry w piłkę nożną nauczyły Kamila dyscypliny, odpowiedzialności oraz dobrej organizacji. Jest on osobą ambitną, dążącą do celu, nigdy nie odpuszcza. Cechuje go ogromna cierpliwość, opanowanie i samozaparcie.
W 2015 roku porzucił pracę biurową na rzecz sportu. Dołączył do zespołu MTS’u i jak twierdzi była to bardzo dobra decyzja. Ta praca pozwala mu się rozwijać i robić to, co kocha. Treningi z dziećmi sprawiają mu ogromną radość. Do zajęć zawsze podchodzi z ogromną cierpliwością i zaangażowaniem, dzięki czemu dzieci go lubią i szanują.
Kamil kieruje się w życiu zasadą, że cierpliwością i ciężką pracą można osiągnąć sukcesy sportowe i to też stara się przekazać swoim podopiecznym.
Sport towarzyszył mu od zawsze. W wieku 8 lat zaczął uczęszczać na treningi z piłki nożnej. Okazało się, że ma talent, zaczęło interesować się nim wielu headhunterów. W wieku 14 lat wyprowadził się z domu, by móc rozwijać swoje umiejętności piłkarskie oraz szkolić się u najlepszych.
Po ukończeniu szkoły wybrał się na studia prawnicze, gdzie zapowiadał się bardzo dobrze. Piłka nożna jednak zawsze była jego największą pasją i postanowił przerwać studia. Wiele lat treningów, poświęceń oraz wytrwałości zaowocowało dostaniem się do pierwszoligowej Wisły Płock, w której występował w latach 2006-2009. Niestety poważna kontuzja na wiele miesięcy wyłączyła Kamila z gry.
Z natury uparty i dążący do celu nie załamał się. Po półrocznym okresie rekonwalescencji i rehabilitacji zdecydował się przyjechać do Warszawy na testy do GKP Targówek. Z tą drużyną związał się na wiele lat, reprezentował jej barwy w latach 2009-2015 odnosząc wiele sukcesów. Pełnił również ważną rolę kapitana drużyny, co nauczyło go jeszcze większej mobilizacji, odpowiedzialności i umiejętności motywowania.
Kamil nadal jest czynnym zawodnikiem, od początku 2015 roku reprezentuje barwy Huraganu Wołomin.
Lata gry w piłkę nożną nauczyły Kamila dyscypliny, odpowiedzialności oraz dobrej organizacji. Jest on osobą ambitną, dążącą do celu, nigdy nie odpuszcza. Cechuje go ogromna cierpliwość, opanowanie i samozaparcie.
W 2015 roku porzucił pracę biurową na rzecz sportu. Dołączył do zespołu MTS’u i jak twierdzi była to bardzo dobra decyzja. Ta praca pozwala mu się rozwijać i robić to, co kocha. Treningi z dziećmi sprawiają mu ogromną radość. Do zajęć zawsze podchodzi z ogromną cierpliwością i zaangażowaniem, dzięki czemu dzieci go lubią i szanują.
Kamil kieruje się w życiu zasadą, że cierpliwością i ciężką pracą można osiągnąć sukcesy sportowe i to też stara się przekazać swoim podopiecznym.

Rafał Knieć
Instruktor zajęć edukacyjnych z Lego
Absolwent Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie o specjalności Animator i Menedżer Kultury.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy jako animator zajęć teatralnych oraz muzycznych w przedszkolach oraz domach kultury. Ukończył szkolenie z zakresu „Wykorzystania zestawów Lego Education w pracy z dziećmi”. Od kilku lat prowadzi firmę Dziecięce Przygody, która zajmuje się prowadzeniem warsztatów z robotyki.
Absolwent Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie o specjalności Animator i Menedżer Kultury.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy jako animator zajęć teatralnych oraz muzycznych w przedszkolach oraz domach kultury. Ukończył szkolenie z zakresu „Wykorzystania zestawów Lego Education w pracy z dziećmi”. Od kilku lat prowadzi firmę Dziecięce Przygody, która zajmuje się prowadzeniem warsztatów z robotyki.

Anna Gładkowska
Koordynator projektów muzycznych
Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną II st. w klasie akordeonu. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Pedagogika w Zakresie Wychowania Muzycznego, Podyplomowego Studium Chórmistrzowskiego w Bydgoszczy. Stale szuka inspiracji na szkoleniach i kursach dla muzyków i edukatorów muzycznych.
"Muzyka koloruje dzieciom świat. W pracy cenie ogrom możliwości jakie daje edukacja muzyczna. Dzieci z radością wyrażają się poprzez zabawy z dźwiękiem, są kreatywne i twórcze. To trochę tak jak rozmowa w innym języku, innym, ale nie obcym, bo zaprzyjaźnianie dzieci z muzyką sprawia, że wszyscy komunikujemy się podczas zabawy w znany i lubiany sposób. Język muzyki może i powinien uzupełniać i wypełniać wszystkie nasze komunikaty werbalne, a dzięki temu stale podnosić nastrój i rozweselać.”
Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną II st. w klasie akordeonu. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Pedagogika w Zakresie Wychowania Muzycznego, Podyplomowego Studium Chórmistrzowskiego w Bydgoszczy. Stale szuka inspiracji na szkoleniach i kursach dla muzyków i edukatorów muzycznych.
"Muzyka koloruje dzieciom świat. W pracy cenie ogrom możliwości jakie daje edukacja muzyczna. Dzieci z radością wyrażają się poprzez zabawy z dźwiękiem, są kreatywne i twórcze. To trochę tak jak rozmowa w innym języku, innym, ale nie obcym, bo zaprzyjaźnianie dzieci z muzyką sprawia, że wszyscy komunikujemy się podczas zabawy w znany i lubiany sposób. Język muzyki może i powinien uzupełniać i wypełniać wszystkie nasze komunikaty werbalne, a dzięki temu stale podnosić nastrój i rozweselać.”

Weronika Wardak
Nauczyciel logopeda
Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym oraz studentka IV roku Psychologii Klinicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
„W czasie spotkań z dziećmi najważniejsze są dla mnie przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa. Staram się tak organizować zajęcia, by moi podopieczni zdobywali nowe umiejętności poprzez zabawę. Zależy mi na efektywnej pracy, w związku z czym stale uczestniczę w szkoleniach i podnoszę swoje kompetencje.”
Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym oraz studentka IV roku Psychologii Klinicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
„W czasie spotkań z dziećmi najważniejsze są dla mnie przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa. Staram się tak organizować zajęcia, by moi podopieczni zdobywali nowe umiejętności poprzez zabawę. Zależy mi na efektywnej pracy, w związku z czym stale uczestniczę w szkoleniach i podnoszę swoje kompetencje.”

Daria Żornaczuk
Nauczyciel języka hiszpańskiego
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia pedagogiczne o specjalizacji Edukacja Artystyczna oraz Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna.
"Pracując z dziećmi skupiam się by rozbudzić w nich otwartość na świat, który nas otacza. Staram się by z pewnością siebie i odwagą odkrywały go każdego dnia i chętnie podejmowały nowe wyzwania."
Pani Daria płynnie posługuje się językiem hiszpańskim i angielskim. Prywatnie interesuje się sztuką, uwielbia sport i podróże.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia pedagogiczne o specjalizacji Edukacja Artystyczna oraz Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna.
"Pracując z dziećmi skupiam się by rozbudzić w nich otwartość na świat, który nas otacza. Staram się by z pewnością siebie i odwagą odkrywały go każdego dnia i chętnie podejmowały nowe wyzwania."
Pani Daria płynnie posługuje się językiem hiszpańskim i angielskim. Prywatnie interesuje się sztuką, uwielbia sport i podróże.

Albin Joseph George
Karate Instructor
Optimistic, Hard-working and Fun-loving!
I did my Primary and Secondary education in Kuwait, High-schooling in India and I'm currently pursuing a degree in management at the Kozminski University. Having trained Karate for over 12 years, I received my black belt(shodan) from Sensei Okuma Koichiro under the Japan Karate Association (JKA). I also teach for Karate Klub Warszawa.
I love Traveling, Cooking, Music and Sports.
Optimistic, Hard-working and Fun-loving!
I did my Primary and Secondary education in Kuwait, High-schooling in India and I'm currently pursuing a degree in management at the Kozminski University. Having trained Karate for over 12 years, I received my black belt(shodan) from Sensei Okuma Koichiro under the Japan Karate Association (JKA). I also teach for Karate Klub Warszawa.
I love Traveling, Cooking, Music and Sports.
Native Speakers

James Ogden
Native Speaker
I moved to Warsaw four and half years ago and started teaching English both business and private lessons but soon I found myself a workshop and started making and creating again.
After someone seeing my work on recycling I was offered a TV program on TVN HGTV called "Rzeczy od nowa" where I showed people ways of recycling in an artistic way. I recorded 2 seasons and then made another program called "Jimi presents".
Since I moved to Warsaw I have always been writing and recording music, my songs and arrangements have been used for commercials and film and TV in Poland. I will be releasing my new album in April 2021.
I love working at Akademia Stztuk Dzieciecych because I really do believe the arts have a very important role in children’s lives .
I moved to Warsaw four and half years ago and started teaching English both business and private lessons but soon I found myself a workshop and started making and creating again.
After someone seeing my work on recycling I was offered a TV program on TVN HGTV called "Rzeczy od nowa" where I showed people ways of recycling in an artistic way. I recorded 2 seasons and then made another program called "Jimi presents".
Since I moved to Warsaw I have always been writing and recording music, my songs and arrangements have been used for commercials and film and TV in Poland. I will be releasing my new album in April 2021.
I love working at Akademia Stztuk Dzieciecych because I really do believe the arts have a very important role in children’s lives .

Trent Moody
Native Speaker
I’m from a small town in Michigan in the United States of America. After high school I studied elementary education at Goshen College in Indiana. I worked as a high school baseball and basketball coach for more than 6 years. I spent my summers working in a Polish restaurant, which is where I fell in love with Polish culture. I moved to Warsaw in 2016 where I began teaching English as a foreign language to both adults and children. My first experience teaching in Akademia Sztuk Dziecięcych was in January of 2019 and I have been a permanent member of the ASD Family since the autumn of 2019.
I’m from a small town in Michigan in the United States of America. After high school I studied elementary education at Goshen College in Indiana. I worked as a high school baseball and basketball coach for more than 6 years. I spent my summers working in a Polish restaurant, which is where I fell in love with Polish culture. I moved to Warsaw in 2016 where I began teaching English as a foreign language to both adults and children. My first experience teaching in Akademia Sztuk Dziecięcych was in January of 2019 and I have been a permanent member of the ASD Family since the autumn of 2019.

Gregory Kołakowski
Native Speaker
I was born in Melbourne and I moved to Poland in 2006. For over 10 years i have played soccer, and that is why my first experience working with children were at soccer camps. A nother passion of mine is cooking. Food is something thats brings everyone together, wich is why cooking activities in English are a great way to teach.
I was born in Melbourne and I moved to Poland in 2006. For over 10 years i have played soccer, and that is why my first experience working with children were at soccer camps. A nother passion of mine is cooking. Food is something thats brings everyone together, wich is why cooking activities in English are a great way to teach.

Zuhal Ozgul
Native Speaker
I have been living in Warsaw since 2016 and English philology graduate with pedagogy certificate. After graduation, I decided to work with pupils. I love working with children and spending time with them. Encouraging them, helping them believe in themselves and making them curious to learn is the best form of success. I love traveling and discovering new places. Photographing beautiful memories and new places is my biggest passion.
I have been living in Warsaw since 2016 and English philology graduate with pedagogy certificate. After graduation, I decided to work with pupils. I love working with children and spending time with them. Encouraging them, helping them believe in themselves and making them curious to learn is the best form of success. I love traveling and discovering new places. Photographing beautiful memories and new places is my biggest passion.
Zdrowe żywienie – kuchnia

Wioletta Szczubeł
Kucharka
Kucharz Żywienia Zbiorowego, specjalistka nowych zasad żywienia dzieci określonych przez Ministra Zdrowia.
„Gotowaniem dla dzieci w przedszkolu zajmuję się już od ponad 13 lat, ale już od dziecka kocham gotować. To praca, która sprawia przyjemność i pozwala mi rozwijać moją pasję. Dokładam wszelkiej staranności by posiłki w przedszkolu były przygotowywane według zaleceń i norm żywienia, ale najważniejsze, żeby smakowały dzieciom. Mogę o sobie powiedzieć, że mój świat kręci się wokół gotowania od rana w przedszkolu, aż po popołudnie w gronie rodzinnym.”
Kucharz Żywienia Zbiorowego, specjalistka nowych zasad żywienia dzieci określonych przez Ministra Zdrowia.
„Gotowaniem dla dzieci w przedszkolu zajmuję się już od ponad 13 lat, ale już od dziecka kocham gotować. To praca, która sprawia przyjemność i pozwala mi rozwijać moją pasję. Dokładam wszelkiej staranności by posiłki w przedszkolu były przygotowywane według zaleceń i norm żywienia, ale najważniejsze, żeby smakowały dzieciom. Mogę o sobie powiedzieć, że mój świat kręci się wokół gotowania od rana w przedszkolu, aż po popołudnie w gronie rodzinnym.”

Wiesława Kacperska
Asystentka kucharki
Z gastronomią związana od zawsze, 15 lat nad morzem w rodzinnym mieście, teraz od wielu lat w Warszawie. Prywatnie chórzystka związana zawodowo i artystycznie z Saską Kępą, zakochana babcia bliźniaków.
„Praca w Akademii to dla mnie przede wszystkim spotkanie z dziećmi, które są otwarte i ciepłe. Chętnie zaglądają do kuchni, żeby uciąć sobie z nami pogawędkę i podziękować za obiad. W swoją pracę wkładam serce, bo dzieci traktuję jak swoje własne 😉 ”
Z gastronomią związana od zawsze, 15 lat nad morzem w rodzinnym mieście, teraz od wielu lat w Warszawie. Prywatnie chórzystka związana zawodowo i artystycznie z Saską Kępą, zakochana babcia bliźniaków.
„Praca w Akademii to dla mnie przede wszystkim spotkanie z dziećmi, które są otwarte i ciepłe. Chętnie zaglądają do kuchni, żeby uciąć sobie z nami pogawędkę i podziękować za obiad. W swoją pracę wkładam serce, bo dzieci traktuję jak swoje własne 😉 ”